Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
137 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-22 14:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.75 (10) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4076) |
SM ISO690:2012 DOBRIN, Mihaela. Mediul educațional în abordarea Reggio Emilia. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 3(33), pp. 166-174. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.166-174 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(33) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.166-174 | ||||||
CZU: 37.013.75 | ||||||
Pag. 166-174 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abordarea Reggio Emilia a fost inițiată de către Loris Malaguzzi și este descrisă ca fiind una dintre cele mai bune pedagogii alternative datorită faptului că propune un sistem centrat în jurul copilului, în care acesta își construiește și își consolidează învățarea atât prin explorarea mediului înconjurător, cât și prin interacțiunea cu persoanele din jurul său. Mediul educațional caracterizează în mod direct și concret organizația școlară. Acesta înglobează totalitatea factorilor, condițiilor care determină realizarea procesului educațional și influențează formarea/dezvoltarea personalității copilului. |
||||||
Cuvinte-cheie schimbare, abordare educațională, asumare, convingeri, change, educational approach, commitment, beliefs |
||||||
|