Articolul precedent |
Articolul urmator |
164 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-22 13:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:801.73 (4) |
General questions of didactics and method (1212) |
Auxiliary sciences and studies of philology (73) |
SM ISO690:2012 BUJAC, Tatiana. Interogarea multiprocesuală în studiul textului nonliterar. In: Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu, 27 mai 2017, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, pp. 177-182. ISBN 978-9975-46-323-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu 2017 | ||||||
Conferința "Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu" Chişinău, Moldova, 27 mai 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:801.73 | ||||||
Pag. 177-182 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Multi-process questioning is a technique that enforces the question as an essential instrument used for knowledge and self-knowledge, ensuring a real dialogue between the reader and the text, no matter the type of the latter. Keeping in mind that this given technique can be used for different types of texts, including non-literary ones, in this article there are presented application examples on two texts: a scientific and a factual one. |
||||||
Cuvinte-cheie text, scientific text, factual text, multi-process questioning, text, text ştiinţific, text publicistic, interogare multiprocesuală |
||||||
|