Interogarea multiprocesuală în studiul textului nonliterar
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
164 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-22 13:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:801.73 (4)
General questions of didactics and method (1212)
Auxiliary sciences and studies of philology (73)
SM ISO690:2012
BUJAC, Tatiana. Interogarea multiprocesuală în studiul textului nonliterar. In: Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu, 27 mai 2017, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, pp. 177-182. ISBN 978-9975-46-323-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu 2017
Conferința "Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu"
Chişinău, Moldova, 27 mai 2017

Interogarea multiprocesuală în studiul textului nonliterar

CZU: 37.02:801.73

Pag. 177-182

Bujac Tatiana
 
Liceul Teoretic "Emil Nicula", s. Mereni
 
 
Disponibil în IBN: 23 octombrie 2023


Rezumat

Multi-process questioning is a technique that enforces the question as an essential instrument used for knowledge and self-knowledge, ensuring a real dialogue between the reader and the text, no matter the type of the latter. Keeping in mind that this given technique can be used for different types of texts, including non-literary ones, in this article there are presented application examples on two texts: a scientific and a factual one.

Cuvinte-cheie
text, scientific text, factual text, multi-process questioning,

text, text ştiinţific, text publicistic, interogare multiprocesuală