Strategii de evaluare a comprehensiunii textului literar în gimnaziu
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
126 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:821.135.1.09 (12)
General questions of didactics and method (1236)
Literature of Balkan Romance / Romanic languages (2129)
SM ISO690:2012
CIBOTARU, Liubovi. Strategii de evaluare a comprehensiunii textului literar în gimnaziu. In: Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu, 27 mai 2017, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, pp. 171-177. ISBN 978-9975-46-323-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu 2017
Conferința "Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu"
Chişinău, Moldova, 27 mai 2017

Strategii de evaluare a comprehensiunii textului literar în gimnaziu

CZU: 37.02:821.135.1.09

Pag. 171-177

Cibotaru Liubovi
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 23 octombrie 2023


Rezumat

Even though the didactics of Romanian language and literature as a gymnasium-level discipline are intensely dedicated to reading, this aspect remains one to provoke perplexities and problems in school practice. It is a complex process that is not happening in plain sight. A teacher who knows what kind of mental operations are involved in reading can help the students understand the text and find the method that will guide them towards achieving full in-depth comprehension.

Cuvinte-cheie
didactics, Romanian language and literature, reading, gymnasium, text,

didactică, limba şi literatura română, lectură, gimnaziu, text