Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 15:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.015.3+004.4 (1) |
Kinds of school providing general education (2143) |
Software (303) |
![]() MAXIMCIUC, Victoria. Valorificarea potenţialului aplicării resurselor digitale în practica serviciul psihologic școlar. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 1(77), pp. 52-56. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.1.09 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 1(77) / 2023 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.1.09 | |||||||
CZU: 373.015.3+004.4 | |||||||
Pag. 52-56 | |||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
Rezumat | |||||||
În articol se abordează problema dezvoltării și aplicării surselor și instrumentelor digitale în dezvoltarea serviciul psihologic școlar din învățământul general. Este realizat un studiu teoretic și un studiu experimental cu evaluarea și identificarea nevoilor. Au fost propuse recomandări privind organizarea activităților psihologice la treapta preșcolară, școlară primară și gimnazială cu aplicarea platformelor educaționale și aplicațiilor digitale. |
|||||||
Cuvinte-cheie serviciul psihologic școlar, digitalizare, evaluare, recomandări, treapta preșcolară, școlară, gimnazială, platforme educaționale, aplicații digitale, school psychological service, digitization, assessment, recommendations, school, secondary school, educational platforms, digital applications |
|||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <identifier identifierType='DOI'>10.52387/1811-5470.2023.1.09</identifier> <creators> <creator> <creatorName>Maximciuc, V.G.</creatorName> <affiliation>Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic, UPSC, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Valorificarea potenţialului aplicării resurselor digitale în practica serviciul psihologic școlar</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2023</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1811-5470</relatedIdentifier> <subjects> <subject>serviciul psihologic școlar</subject> <subject>digitalizare</subject> <subject>evaluare</subject> <subject>recomandări</subject> <subject>treapta preșcolară</subject> <subject>școlară</subject> <subject>gimnazială</subject> <subject>platforme educaționale</subject> <subject>aplicații digitale</subject> <subject>school psychological service</subject> <subject>digitization</subject> <subject>assessment</subject> <subject>recommendations</subject> <subject>school</subject> <subject>secondary school</subject> <subject>educational platforms</subject> <subject>digital applications</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.015.3+004.4</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2023-06-12</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În articol se abordează problema dezvoltării și aplicării surselor și instrumentelor digitale în dezvoltarea serviciul psihologic școlar din învățământul general. Este realizat un studiu teoretic și un studiu experimental cu evaluarea și identificarea nevoilor. Au fost propuse recomandări privind organizarea activităților psihologice la treapta preșcolară, școlară primară și gimnazială cu aplicarea platformelor educaționale și aplicațiilor digitale.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article addresses the issue of developing the application of digital sources and tools in the development of the school psychological service in general education. A study isconducted theoretical with experimental study with needs assessment. The recommendations regarding the organization of psychological activities at preschool, primary and secondary school level with the application of educational platforms and digital applications.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>