Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
351 49 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 14:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7.07:37.035 (1) |
Psychology (3398) |
Education (14334) |
SM ISO690:2012 . Dezvoltarea componentelor cognitivă, comportamentală și morală ale inteligenței sociale la școlarul mic. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2023, nr. 1(42), pp. 10-18. ISSN 1857-2502. DOI: https://doi.org/10.46728/pspj.2023.v42.i1.p10-18 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | |||||||
Numărul 1(42) / 2023 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/pspj.2023.v42.i1.p10-18 | |||||||
CZU: 159.922.7.07:37.035 | |||||||
Pag. 10-18 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Acest articol prezintă utilizarea Inventarului performanțelor cognitive și comportamentale ale inteligenței sociale la școlari mici (IPCCIS-ȘM). Eșantionul de cercetare este alcătuit din 60 de elevi de vârstă școlară mică din clasele II, III și IV ale unui liceu din Chișinău. Am studiat componentele inteligenței sociale: cognitivă, comportamentală, morală. Aceste componente sunt esențiale pentru dezvoltarea relațiilor interpersonale și a integrării sociale a copiilor, dezvoltarea conștiinței morale și a comportamentului etic în raporturile cu lumea din jur. Articolul prezintă rezultatele medii pentru copiii din clasele a II-a – a IV-a, compararea lor statistică în scop de a verifica dinamica celor trei componente ale inteligenței sociale măsurate. |
|||||||
Cuvinte-cheie școlar mic, inteligenţă socială, componenta cognitivă, comportamentală și morală, integrarea socială, reuşită şcolară, small schoolchildren, social intelligence, cognitive, behavioral and moral component, social integration, school success |
|||||||
|