Importanţa calităţii în servicii
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
293 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-07 16:59
SM ISO690:2012
GOIAN, Mariana. Importanţa calităţii în servicii. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor: consacrată celei de-a 50-a Aniversări a U.T.M., 20-21 octombrie 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.3, pp. 407-410. ISBN 978-9975-45-249-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor
Vol.3, 2014
Conferința "Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor"
Chișinău, Moldova, 20-21 octombrie 2014

Importanţa calităţii în servicii


Pag. 407-410

Goian Mariana
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 30 mai 2023


Rezumat

Serviciul reprezintă una din cele mai dinamice zone ale economiei moderne, fiind totodată şi un domeniu de larg interes teoretic. Calitatea unui serviciu este greu de definit. Calitatea nu se referă exclusiv la produsul sau serviciul unei firme, ci la întreg universul relaţiilor clientului cu firma respectivă. Calitatea nu este ceva absolut, ci acel mod de a defini prin fixarea unor standarde individuale de calitate. Importanţa caliţăţii în servicii este legată de toate etapele prestaţiei, începînd cu comanda iniţială, pînă la vînzarea şi perioada imediat următoare. O companie are succes în măsura în care are capacitatea şi abilitatea de a oferi acel nivel de calitate care să aducă satisfacţii clientului. Aşteptările clienţilor sunt adevăratele standarde după care se apreciază calitatea unui serviciu.

Cuvinte-cheie
calitate, servicii, control, empatie, tangibilitate, siguranţă, încredere, sensibilitate, credibilitate