Articolul precedent |
Articolul urmator |
724 146 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-18 22:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.77:37 (51) |
Sociology of culture. Cultural context of social life (812) |
Education (14877) |
SM ISO690:2012 MÎSLIŢCHI, Valentina. Comunicarea pedagogică: aspecte definitorii. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 2, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 2, pp. 73-82. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p73-82 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2022 |
||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 2, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p73-82 | ||||||
CZU: 316.77:37 | ||||||
Pag. 73-82 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul tratează subiectul comunicării pedagogice. În lucrare sunt prezentate diverse definiții ale conceptului de comunicare pedagogică, comunicare educațională, comunicare didactică; sunt specificate componentele structurale ale comunicării pedagogice; sunt evidențiate trăsăturile definitorii ale comunicării în context educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, comunicare pedagogică, comunicare educaţională, comunicare didactică, specific, caracteristici, structura, communication, pedagogical communication, educational communication, didactic communication, specificity, characteristics, structure |
||||||
|