Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 16:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091.27 (25) |
Organization of instruction (561) |
![]() CAZACIOC, Nadejda. Tendințe ale instruirii moderne – conceptul educațional steam. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 250-255. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022 | ||||||
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091.27 | ||||||
Pag. 250-255 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Conceptul educațional STEAM – reprezintă viitorul învățării. Centrarea corectă a priorităților și formularea obiectivelor pentru o învățare ancorată în realitate și axată pe cel ce învață, combinate fiind cu integrarea curriculară și învățarea aplicată rezultă formarea personalității STEAM, acel educabil apt să rezolve creativ probleme din orice domeniu. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie STEAM, învăţare, competențe, STEAM education, learning, skills |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Cazacioc, N.</dc:creator> <dc:date>2022</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Conceptul educațional STEAM – reprezintă viitorul învățării. Centrarea corectă a priorităților și formularea obiectivelor pentru o învățare ancorată în realitate și axată pe cel ce învață, combinate fiind cu integrarea curriculară și învățarea aplicată rezultă formarea personalității STEAM, acel educabil apt să rezolve creativ probleme din orice domeniu.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The STEAM educational concept - represents the future of learning. The correct focus of priorities and the formulation of objectives for a learning anchored in reality and focused on the learner, combined with curricular integration and applied learning results in the formation of a STEAM personality that is educable and able to creatively solve problems in any field.</p></dc:description> <dc:source>Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții () 250-255</dc:source> <dc:subject>educaţie STEAM</dc:subject> <dc:subject>învăţare</dc:subject> <dc:subject>competențe</dc:subject> <dc:subject>STEAM education</dc:subject> <dc:subject>learning</dc:subject> <dc:subject>skills</dc:subject> <dc:title>Tendințe ale instruirii moderne – conceptul educațional steam</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>