Методы подготовки учителя к эмоциональному развитию младших школьников
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
251 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3:373.3 (4)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4041)
Kinds of school providing general education (2100)
SM ISO690:2012
ПАЮЛ, Ирина. Методы подготовки учителя к эмоциональному развитию младших школьников. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 74-82. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022

Методы подготовки учителя к эмоциональному развитию младших школьников

CZU: 37.015.3:373.3

Pag. 74-82

Паюл Ирина
 
Тираспольский государственный университет
 
 
Disponibil în IBN: 6 martie 2023


Rezumat

Articolul abordează o problemă pedagogică actuală – metode de pregătire a studenților pentru dezvoltarea emoțională a elevilor de clase primare în etapa învățământului universitar. Se are în vedere experiența autorului în implementarea cursului „Cultura emoțională a profesorului”, a cărui bază metodologică sunt activitatea reflexivă, situațională, abordări centrate pe persoană. Sunt identificate și caracterizate metode care sunt eficiente pentru implementarea sarcinilor de formare profesională în acest domeniu, sunt date exemple, se atrage atenția asupra tehnicilor care contribuie la eficacitatea utilizării lor. Este fundamentată ideea că metodele de pregătire a studenților pentru dezvoltarea emoțională a elevilor mici ar trebui axate pe situații problematice de interacțiune profesională și pedagogică dintre un profesor și un elev pentru a schimba atitudinea față de desfășurarea lecțiilor, a reduce stresul activităților educaționale.

The article deals with an actual pedagogical problem - methods of preparing students for the emotional development of younger students at the stage of university education. is considered The author's experience in the implementation of the course "Emotional Culture of the Teacher", the methodological basis of which is a reflexive-activity, situational, personality-oriented approaches. There are identified and characterized the methods that are effective for the implementation of the tasks of professional training in this area, are given examples, is drawn attention to techniques that contribute to the effectiveness of their use. Is substantiated the idea that the methods of preparing students for the emotional development of younger students should be focused on problem situations of professional and pedagogical interaction between a teacher and a student in order to change the attitude towards conducting lessons, reduce the stressfulness of educational activities.

Cuvinte-cheie
metode, dezvoltare emoțională, formarea profesorilor,

Methods, emotional development, teacher training