Articolul precedent |
Articolul urmator |
251 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3:373.3 (4) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4041) |
Kinds of school providing general education (2100) |
SM ISO690:2012 ПАЮЛ, Ирина. Методы подготовки учителя к эмоциональному развитию младших школьников. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 74-82. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022 | ||||||
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3:373.3 | ||||||
Pag. 74-82 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează o problemă pedagogică actuală – metode de pregătire a studenților pentru dezvoltarea emoțională a elevilor de clase primare în etapa învățământului universitar. Se are în vedere experiența autorului în implementarea cursului „Cultura emoțională a profesorului”, a cărui bază metodologică sunt activitatea reflexivă, situațională, abordări centrate pe persoană. Sunt identificate și caracterizate metode care sunt eficiente pentru implementarea sarcinilor de formare profesională în acest domeniu, sunt date exemple, se atrage atenția asupra tehnicilor care contribuie la eficacitatea utilizării lor. Este fundamentată ideea că metodele de pregătire a studenților pentru dezvoltarea emoțională a elevilor mici ar trebui axate pe situații problematice de interacțiune profesională și pedagogică dintre un profesor și un elev pentru a schimba atitudinea față de desfășurarea lecțiilor, a reduce stresul activităților educaționale. |
||||||
Cuvinte-cheie metode, dezvoltare emoțională, formarea profesorilor, Methods, emotional development, teacher training |
||||||
|