Articolul precedent |
Articolul urmator |
184 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-21 10:12 |
SM ISO690:2012 HACEATREAN, Olesea. Recuperarea precoce a tulburării fonologice la preșcolari. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 2, pp. 147-155. ISBN 978- 9975-46-348-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.16, Partea 2, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 147-155 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul se axează pe problema influenței tulburărilor fonologice de limbaj și a importanței recuperării precoce la preșcolari în contextul conştiinţei fonologice şi a conştiinţei fonemice. Studiile și cercetările descrise în articolul dat accentuează importanța subcomponentelor conştiinţei fonologice: conştiinţa fonemului, conştiinţa silabei, conştiinţa ritmului, conştiinţa cuvântului şi conştiinţa propoziţiei în elaborarea managementului recuperării precoce la preșcolari. Diferite abordări fonologice şi fonetice susțin etiologia tulburărilor specifice de limbaj și stau la baza acțiunilor concrete în recuperarea acestora la preșcolari. |
||||||
Cuvinte-cheie tulburări fonologice, constiință fonologică, preşcolari, limbajul citit-scris, phonological disorders, phonological awareness, preschoolers, read-written language |
||||||
|