Articolul precedent |
Articolul urmator |
237 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-26 15:32 |
SM ISO690:2012 JOCI-BINI, Olesea. Dezvoltarea competențelor comunicative la copiii cu întârziere în dezvoltarea psihică. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 2, pp. 156-163. ISBN 978- 9975-46-348-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.16, Partea 2, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 156-163 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se menționează că întârzierea în dezvoltarea comunicării la copiii cu reținere în dezvoltarea psihică se va manifesta, desigur, şi mai evident la vârsta şcolară, dacă între timp nu va fi iniţiat un program adecvat de terapie psihologică. De asemenea, este întemeiată necesitatea elaborării şi aplicării unui model de dezvoltare a comunicării la copiii cu reținere în dezvoltarea psihică. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltarea comunicării, intelect de limită, reținere în dezvoltarea psihică, model psihopedagogic, development of communication, intellect limit, restraint in mental development, psychological and pedagogical model |
||||||
|