Dezvoltarea competențelor comunicative la copiii cu întârziere în dezvoltarea psihică
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
237 29
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-26 15:32
SM ISO690:2012
JOCI-BINI, Olesea. Dezvoltarea competențelor comunicative la copiii cu întârziere în dezvoltarea psihică. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 2, pp. 156-163. ISBN 978- 9975-46-348-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.16, Partea 2, 2017
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Dezvoltarea competențelor comunicative la copiii cu întârziere în dezvoltarea psihică


Pag. 156-163

Joci-Bini Olesea
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 februarie 2023


Rezumat

În acest articol se menționează că întârzierea în dezvoltarea comunicării la copiii cu reținere în dezvoltarea psihică se va manifesta, desigur, şi mai evident la vârsta şcolară, dacă între timp nu va fi iniţiat un program adecvat de terapie psihologică. De asemenea, este întemeiată necesitatea elaborării şi aplicării unui model de dezvoltare a comunicării la copiii cu reținere în dezvoltarea psihică.

This article mentions that the delay in communication development in children with restraint in psychic development, will continue, of course, evident at school, if in the meantime there will be an appropriate therapy initiated psychological. It is also justified the need to develop and implement a model of development of communication in children with restraint in psychic development.

Cuvinte-cheie
dezvoltarea comunicării, intelect de limită, reținere în dezvoltarea psihică, model psihopedagogic,

development of communication, intellect limit, restraint in mental development, psychological and pedagogical model