Теоретический анализ научных исследований по проблеме изучения личности дошкольников с нарушениями речи
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
169 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 12:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.36:159.9 (5)
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (606)
Psychology (3398)
SM ISO690:2012
ЧОБАНУ, Адриана, БЫЧЕНКО, Айгуль. Теоретический анализ научных исследований по проблеме изучения личности дошкольников с нарушениями речи . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.1, pp. 97-104. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-652-3. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v1.25-03-2022.p97-104
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 24, Vol.1, 2022
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului"
24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022

Теоретический анализ научных исследований по проблеме изучения личности дошкольников с нарушениями речи

Theoretical analysis of scientific research on the problem of studying the personality of preschoolers with speech disorders

DOI:https://doi.org/10.46728/c.v1.25-03-2022.p97-104
CZU: 376.36:159.9

Pag. 97-104

Чобану Адриана, Быченко Айгуль
 
Кишиневский Государственный Педагогический Университет им. Иона Крянгэ
 
 
Disponibil în IBN: 6 februarie 2023


Rezumat

Articolul prezintă o analiză teoretică a problemei relației dintre personalitate și vorbire în diferite concepte de personalitate, din punctul de vedere al științelor psihologice și lingvistice. Sunt analizate trăsăturile dezvoltării personale a copiilor de vârstă preșcolară senior și caracteristicile specifice sferei cognitive și personale ale copiilor preșcolari cu tulburări de dezvoltare a vorbirii.

The article presents a theoretical analysis of the problem of the relationship between personality and speech in various concepts of personality, from the standpoint of psychological and linguistic sciences. The features of the personal development of children of senior preschool age and the specific features of the cognitive and personal sphere of preschool children with impaired speech development are analyzed.

Cuvinte-cheie
personalitate, tulburări de dezvoltare a personalității, preșcolari cu tulburări de vorbire,

personality, personality development disorders, preschoolers with speech disorders