Articolul precedent |
Articolul urmator |
169 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 12:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.36:159.9 (5) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (606) |
Psychology (3398) |
SM ISO690:2012 ЧОБАНУ, Адриана, БЫЧЕНКО, Айгуль. Теоретический анализ научных исследований по проблеме изучения личности дошкольников с нарушениями речи . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.1, pp. 97-104. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-652-3. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v1.25-03-2022.p97-104 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.1, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v1.25-03-2022.p97-104 | ||||||
CZU: 376.36:159.9 | ||||||
Pag. 97-104 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă o analiză teoretică a problemei relației dintre personalitate și vorbire în diferite concepte de personalitate, din punctul de vedere al științelor psihologice și lingvistice. Sunt analizate trăsăturile dezvoltării personale a copiilor de vârstă preșcolară senior și caracteristicile specifice sferei cognitive și personale ale copiilor preșcolari cu tulburări de dezvoltare a vorbirii. |
||||||
Cuvinte-cheie personalitate, tulburări de dezvoltare a personalității, preșcolari cu tulburări de vorbire, personality, personality development disorders, preschoolers with speech disorders |
||||||
|