Articolul precedent |
Articolul urmator |
170 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.352.048.4 (1) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (606) |
SM ISO690:2012 МАЛЕВА, Зинаида. Опыт эффективной ра нней профориентации слепых и слабовидящих обучающихся . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.1, pp. 93-96. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-652-3. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v1.25-03-2022.p93-96 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.1, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v1.25-03-2022.p93-96 | ||||||
CZU: 376.352.048.4 | ||||||
Pag. 93-96 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul tratează problemele de orientare în carieră și socializare a copiilor cu deficiențe de vedere în dezvoltarea experienței lor vitale. Una dintre sarcinile urgente ale tiflopedagogiei preșcolare este o abordare integrată a formării unei experiențe vitale orientate social a acestor copii. Chiar și o mică experiență cognitivă vitală pe care o are un preșcolar cu deficiențe de vedere poate fi folosită în mod rațional. |
||||||
Cuvinte-cheie îndrumare și socializare în carieră timpurie, experiență vitală, early career guidance and socialization, vitagenic experience |
||||||
|