Articolul precedent |
Articolul urmator |
191 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.352.048.4 (1) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (643) |
SM ISO690:2012 МАЛЕВА, Зинаида. Опыт эффективной ра нней профориентации слепых и слабовидящих обучающихся . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.1, pp. 93-96. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-652-3. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v1.25-03-2022.p93-96 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.1, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v1.25-03-2022.p93-96 | ||||||
CZU: 376.352.048.4 | ||||||
Pag. 93-96 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul tratează problemele de orientare în carieră și socializare a copiilor cu deficiențe de vedere în dezvoltarea experienței lor vitale. Una dintre sarcinile urgente ale tiflopedagogiei preșcolare este o abordare integrată a formării unei experiențe vitale orientate social a acestor copii. Chiar și o mică experiență cognitivă vitală pe care o are un preșcolar cu deficiențe de vedere poate fi folosită în mod rațional. |
||||||
Cuvinte-cheie îndrumare și socializare în carieră timpurie, experiență vitală, early career guidance and socialization, vitagenic experience |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Maleva, Z.P.</dc:creator> <dc:date>2022</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul tratează problemele de orientare în carieră și socializare a copiilor cu deficiențe de vedere în dezvoltarea experienței lor vitale. Una dintre sarcinile urgente ale tiflopedagogiei preșcolare este o abordare integrată a formării unei experiențe vitale orientate social a acestor copii. Chiar și o mică experiență cognitivă vitală pe care o are un preșcolar cu deficiențe de vedere poate fi folosită în mod rațional.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article deals with the issues of career guidance and socialization of children with visual impairments. one of the urgent tasks of preschool typhlopedagogy is an integrated approach to the formation of a socially oriented vitagenic experience of these children. Even a small cognitive vitagenic experience that a preschooler with impaired vision has can be rationally used.</p></dc:description> <dc:source>Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului (Seria 24, Vol.1) 93-96</dc:source> <dc:subject>îndrumare și socializare în carieră timpurie</dc:subject> <dc:subject>experiență vitală</dc:subject> <dc:subject>early career guidance and socialization</dc:subject> <dc:subject>vitagenic experience</dc:subject> <dc:title>Опыт эффективной ра нней профориентации слепых и слабовидящих обучающихся </dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>