Articolul precedent |
Articolul urmator |
241 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-10 11:39 |
SM ISO690:2012 MOŢEI, Elena-Ramona. Specificul școlii ca organizație motivațională și socială. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.2, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 2, pp. 171-180. ISBN 978-9975-46-394-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol. 17, Partea 2, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.2, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 171-180 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Mecanismele senzoriale și cognitive de adaptare a individului la cerinţele organizaţionale sunt profund influențate de sistemul motivaţional și de reprezentări personale ale realității.Sistemul de comunicare este eficient deoarece relaţiile dintre diferitele compartimente ale organizaţiei nu se pot desfășura fără un sistem organizaţional bine pus la punct. Necesitatea obţinerii unor rezultate superioare în activitatea productivă a determinat organizarea tuturor activităților după conștientizarea limitelor individului, în plan personal și social. Pe lângă nevoia de organizare a activităților, la constituirea organizaţiilor au mai concurat nevoile și trebuinţele subiective ale omului, ca sociabilitatea, nevoia de afiliere și de socialitate. Şcoala este organizaţia care învață și produce învățare. |
||||||
Cuvinte-cheie şcoală, factori determinanți ai climatului, climat organizaţional, climat școlar, school, climate determinants, organizational climate, School Climate |
||||||
|