Abordarea holistică în dezvoltarea afectivității copiilor cu dizabilitate mintală în contextul educației incluzive
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
289 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-08 11:06
SM ISO690:2012
MORARU, Rodica. Abordarea holistică în dezvoltarea afectivității copiilor cu dizabilitate mintală în contextul educației incluzive. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.2, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 2, pp. 162-170. ISBN 978-9975-46-394-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol. 17, Partea 2, 2018
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
vol.2, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018

Abordarea holistică în dezvoltarea afectivității copiilor cu dizabilitate mintală în contextul educației incluzive


Pag. 162-170

Moraru Rodica
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 16 noiembrie 2022


Rezumat

În contextul educației incluzive, abordarea holistică capătă semnificații speciale. Aceasta vine să garanteze că, astfel, copiii cu dizabilitate mintală, marginalizați și excluși, sunt incluși în toate activitățile educaționale, inclusiv în activități de dezvoltare a laturii afective. Învățarea centrată pe elev presupune o gamă largă de programe educaționale, experiențe de învățare, abordări instructive și strategii de suport, toate orientate spre depășirea sau satisfacerea nevoilor afective.

In the context of inclusive education, the holistic approach gains special significance. This is to ensure that children with mental disabilities, marginalized and excluded, are included in all educational activities, including affective development activities. Child-centered learning implies a wide range of educational programs, learning experiences, instructive approaches and support strategies geared to overcoming or satisfying emotional needs.

Cuvinte-cheie
abordare holistică, afectivitate, dizabilitate mintală, educație incluzivă,

holistic approach, affectivity, mental disability, inclusive education