Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
259 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-05 00:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.135.1’42 (4) |
Balkan Romance / Balkan Romanic languages (1464) |
SM ISO690:2012 MIDRIGAN, Tatiana. Competența textuală: definiții și componente . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 5(135), pp. 43-46. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7271182 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5(135) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7271182 | ||||||
CZU: 811.135.1’42 | ||||||
Pag. 43-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competența textuală este una dintre competențele specifice care se formează la disciplina Limba și literatura română. Competența textuală este capacitatea de a ști să identifici informațiile transmise de text, precum și să înțelegi modul în care sunt transmise. Cu alte cuvinte, analiza textului este operația ce o formează și o consolidează. |
||||||
Cuvinte-cheie text, competență textuală, lectura explicativă, Informaţie, text, textual competence, explanatory reading, information |
||||||
|