Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-05 00:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.135.1’42 (4) |
Balkan Romance / Balkan Romanic languages (1472) |
![]() MIDRIGAN, Tatiana. Competența textuală: definiții și componente . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 5(135), pp. 43-46. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7271182 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5(135) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7271182 | ||||||
CZU: 811.135.1’42 | ||||||
Pag. 43-46 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Competența textuală este una dintre competențele specifice care se formează la disciplina Limba și literatura română. Competența textuală este capacitatea de a ști să identifici informațiile transmise de text, precum și să înțelegi modul în care sunt transmise. Cu alte cuvinte, analiza textului este operația ce o formează și o consolidează. |
||||||
Cuvinte-cheie text, competență textuală, lectura explicativă, Informaţie, text, textual competence, explanatory reading, information |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <identifier identifierType='DOI'>10.5281/zenodo.7271182</identifier> <creators> <creator> <creatorName>Midrigan, T.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Competența textuală: definiții și componente </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-6455</relatedIdentifier> <subjects> <subject>text</subject> <subject>competență textuală</subject> <subject>lectura explicativă</subject> <subject>Informaţie</subject> <subject>text</subject> <subject>textual competence</subject> <subject>explanatory reading</subject> <subject>information</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>811.135.1’42</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022-11-11</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Competența textuală este una dintre competențele specifice care se formează la disciplina Limba și literatura română. Competența textuală este capacitatea de a ști să identifici informațiile transmise de text, precum și să înțelegi modul în care sunt transmise. Cu alte cuvinte, analiza textului este operația ce o formează și o consolidează.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Textual competence is one of the specific competences, which are formed in the Romanian language and literature. Textual competence is the ability to know how to identify the information conveyed by the text, as well as the way in which it is conveyed. In other words, text analysis is the operation that forms it.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>