Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
322 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-05 19:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.091 (55) |
Higher education. Universities. Academic study (2579) |
SM ISO690:2012 CUZNEŢOV, Larisa. Impactul teoriilor învățării asupra profesionalizării cadrelor didactice în formarea inițială: repere practice . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 5(135), pp. 7-15. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7271143 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5(135) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7271143 | ||||||
CZU: 378.091 | ||||||
Pag. 7-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conține un studiu teoretico-aplicativ care elucidează impactul teoriilor învățării asupra profesionalizării cadrelor didactice în formarea inițială, inclusiv concretizarea și delimitarea conceptelor de bază; aspectele esențiale ale profesionalizării pedagogice care necesită modificări; implicațiile psihopedagogice de valorificare a teoriilor învățării în pregătirea studenților; rezultatele experimentului și ale observațiilor noastre realizate pe un eșantion de 110 subiecți/studenți-pedagogi. |
||||||
Cuvinte-cheie teoriile învățării, profesionalizarea cadrelor didactice, formare iniţială, studenți-pedagogi, formare continuă, Theories of learning, professionalization of teaching staff, initial training, trainee teachers, further education |
||||||
|