Impactul teoriilor învățării asupra profesionalizării cadrelor didactice în formarea inițială: repere practice
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
322 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-05 19:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.091 (55)
Higher education. Universities. Academic study (2579)
SM ISO690:2012
CUZNEŢOV, Larisa. Impactul teoriilor învățării asupra profesionalizării cadrelor didactice în formarea inițială: repere practice . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 5(135), pp. 7-15. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7271143
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5(135) / 2022 / ISSN 1810-6455

Impactul teoriilor învățării asupra profesionalizării cadrelor didactice în formarea inițială: repere practice

The Impact of Learning Theories on the Professionalization of Trainee Teachers: Practical Benchmarks

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7271143
CZU: 378.091

Pag. 7-15

Cuzneţov Larisa
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 13 noiembrie 2022


Rezumat

Articolul conține un studiu teoretico-aplicativ care elucidează impactul teoriilor învățării asupra profesionalizării cadrelor didactice în formarea inițială, inclusiv concretizarea și delimitarea conceptelor de bază; aspectele esențiale ale profesionalizării pedagogice care necesită modificări; implicațiile psihopedagogice de valorificare a teoriilor învățării în pregătirea studenților; rezultatele experimentului și ale observațiilor noastre realizate pe un eșantion de 110 subiecți/studenți-pedagogi.

The article contains a theoretical-applicative study, which elucidates the impact of learning theories on the professionalization of trainee teachers, including the concretization and delimitation of basic concepts; the essential aspects of pedagogical professionalization requiring changes; the psychopedagogical implications of capitalizing on learning theories in student training; the results of our experiment and observations, carried out on a sample of 110 subjects/pedagogical students.

Cuvinte-cheie
teoriile învățării, profesionalizarea cadrelor didactice, formare iniţială, studenți-pedagogi, formare continuă,

Theories of learning, professionalization of teaching staff, initial training, trainee teachers, further education