Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
354 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-13 20:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.091 (55) |
Higher education. Universities. Academic study (2591) |
SM ISO690:2012 CUZNEŢOV, Larisa. Impactul teoriilor învățării asupra profesionalizării cadrelor didactice în formarea inițială: repere practice . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 5(135), pp. 7-15. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7271143 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5(135) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7271143 | ||||||
CZU: 378.091 | ||||||
Pag. 7-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conține un studiu teoretico-aplicativ care elucidează impactul teoriilor învățării asupra profesionalizării cadrelor didactice în formarea inițială, inclusiv concretizarea și delimitarea conceptelor de bază; aspectele esențiale ale profesionalizării pedagogice care necesită modificări; implicațiile psihopedagogice de valorificare a teoriilor învățării în pregătirea studenților; rezultatele experimentului și ale observațiilor noastre realizate pe un eșantion de 110 subiecți/studenți-pedagogi. |
||||||
Cuvinte-cheie teoriile învățării, profesionalizarea cadrelor didactice, formare iniţială, studenți-pedagogi, formare continuă, Theories of learning, professionalization of teaching staff, initial training, trainee teachers, further education |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Cuzneţov, L.</dc:creator> <dc:date>2022-11-11</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul conține un studiu teoretico-aplicativ care elucidează impactul teoriilor învățării asupra profesionalizării cadrelor didactice în formarea inițială, inclusiv concretizarea și delimitarea conceptelor de bază; aspectele esențiale ale profesionalizării pedagogice care necesită modificări; implicațiile psihopedagogice de valorificare a teoriilor învățării în pregătirea studenților; rezultatele experimentului și ale observațiilor noastre realizate pe un eșantion de 110 subiecți/studenți-pedagogi.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article contains a theoretical-applicative study, which elucidates the impact of learning theories on the professionalization of trainee teachers, including the concretization and delimitation of basic concepts; the essential aspects of pedagogical professionalization requiring changes; the psychopedagogical implications of capitalizing on learning theories in student training; the results of our experiment and observations, carried out on a sample of 110 subjects/pedagogical students.</p></dc:description> <dc:identifier>10.5281/zenodo.7271143</dc:identifier> <dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 135 (5) 7-15</dc:source> <dc:subject>teoriile învățării</dc:subject> <dc:subject>profesionalizarea cadrelor didactice</dc:subject> <dc:subject>formare iniţială</dc:subject> <dc:subject>studenți-pedagogi</dc:subject> <dc:subject>formare continuă</dc:subject> <dc:subject>Theories of learning</dc:subject> <dc:subject>professionalization of teaching staff</dc:subject> <dc:subject>initial training</dc:subject> <dc:subject>trainee teachers</dc:subject> <dc:subject>further education</dc:subject> <dc:title>Impactul teoriilor învățării asupra profesionalizării cadrelor didactice în formarea inițială: repere practice </dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>