Impactul teoriilor învățării asupra profesionalizării cadrelor didactice în formarea inițială: repere practice
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
354 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-13 20:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.091 (55)
Higher education. Universities. Academic study (2591)
SM ISO690:2012
CUZNEŢOV, Larisa. Impactul teoriilor învățării asupra profesionalizării cadrelor didactice în formarea inițială: repere practice . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 5(135), pp. 7-15. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7271143
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5(135) / 2022 / ISSN 1810-6455

Impactul teoriilor învățării asupra profesionalizării cadrelor didactice în formarea inițială: repere practice

The Impact of Learning Theories on the Professionalization of Trainee Teachers: Practical Benchmarks

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7271143
CZU: 378.091

Pag. 7-15

Cuzneţov Larisa
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 13 noiembrie 2022


Rezumat

Articolul conține un studiu teoretico-aplicativ care elucidează impactul teoriilor învățării asupra profesionalizării cadrelor didactice în formarea inițială, inclusiv concretizarea și delimitarea conceptelor de bază; aspectele esențiale ale profesionalizării pedagogice care necesită modificări; implicațiile psihopedagogice de valorificare a teoriilor învățării în pregătirea studenților; rezultatele experimentului și ale observațiilor noastre realizate pe un eșantion de 110 subiecți/studenți-pedagogi.

The article contains a theoretical-applicative study, which elucidates the impact of learning theories on the professionalization of trainee teachers, including the concretization and delimitation of basic concepts; the essential aspects of pedagogical professionalization requiring changes; the psychopedagogical implications of capitalizing on learning theories in student training; the results of our experiment and observations, carried out on a sample of 110 subjects/pedagogical students.

Cuvinte-cheie
teoriile învățării, profesionalizarea cadrelor didactice, formare iniţială, studenți-pedagogi, formare continuă,

Theories of learning, professionalization of teaching staff, initial training, trainee teachers, further education

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Cuzneţov, L.</dc:creator>
<dc:date>2022-11-11</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul conține un studiu teoretico-aplicativ care elucidează impactul teoriilor &icirc;nvățării asupra profesionalizării cadrelor didactice &icirc;n formarea inițială, inclusiv concretizarea și delimitarea conceptelor de bază; aspectele esențiale ale profesionalizării pedagogice care necesită modificări; implicațiile psihopedagogice de valorificare a teoriilor &icirc;nvățării &icirc;n pregătirea studenților; rezultatele experimentului și ale observațiilor noastre realizate pe un eșantion de 110 subiecți/studenți-pedagogi.</p></dc:description>
<dc:description xml:lang='en'><p>The article contains a theoretical-applicative study, which elucidates the impact of learning theories on the professionalization of trainee teachers, including the concretization and delimitation of basic concepts; the essential aspects of pedagogical professionalization requiring changes; the psychopedagogical implications of capitalizing on learning theories in student training; the results of our experiment and observations, carried out on a sample of 110 subjects/pedagogical students.</p></dc:description>
<dc:identifier>10.5281/zenodo.7271143</dc:identifier>
<dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 135 (5) 7-15</dc:source>
<dc:subject>teoriile învățării</dc:subject>
<dc:subject>profesionalizarea cadrelor didactice</dc:subject>
<dc:subject>formare iniţială</dc:subject>
<dc:subject>studenți-pedagogi</dc:subject>
<dc:subject>formare continuă</dc:subject>
<dc:subject>Theories of learning</dc:subject>
<dc:subject>professionalization of teaching staff</dc:subject>
<dc:subject>initial training</dc:subject>
<dc:subject>trainee teachers</dc:subject>
<dc:subject>further education</dc:subject>
<dc:title>Impactul teoriilor &icirc;nvățării asupra profesionalizării cadrelor didactice &icirc;n formarea inițială: repere practice </dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>