Articolul precedent |
Articolul urmator |
288 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 22:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.017 (9) |
Kinds of school providing general education (2016) |
SM ISO690:2012 CARABET, Natalia. Instituția de educație timpurie- mediul favorabil valorizării drepturilor copiilor. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 243-245. ISBN 978-9975-46-617-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022 | ||||||
Conferința "Educația privind drepturile copilului:" 1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.017 | ||||||
Pag. 243-245 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article addresses the issue of the need to achieve education for children's rights in the early education institution, about the need to enhance the rights of children by adults - either parents or teachers. The institution of early education is the right place for the process that substantiates and orients the education of the child correctly, in a democratic society, with free people, educated in the spirit of egalitarian values. |
||||||
Cuvinte-cheie child law, early childhood education institution, society, equality, values, priority, adult, dreptul copilului, instituție de educație timpurie, societate, egalitate, valori, prioritate, adult |
||||||
|