Studiul inteligenței emoționale la cadrele didactice din instituțiile de educație timpurie
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
442 55
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 12:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3:612.821.3+37.011.31 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
Physiology. Human and comparative physiology (725)
SM ISO690:2012
DANACI, Cristina, MÎSLIŢCHI, Valentina. Studiul inteligenței emoționale la cadrele didactice din instituțiile de educație timpurie. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.1, pp. 100-106. ISBN 978-9975-76-398-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1, 2022
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc"
Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022

Studiul inteligenței emoționale la cadrele didactice din instituțiile de educație timpurie

CZU: 37.015.3:612.821.3+37.011.31

Pag. 100-106

Danaci Cristina, Mîsliţchi Valentina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 13 septembrie 2022


Rezumat

Articolul tratează problema evaluării nivelului inteligenței emoționale la cadrele didactice din învățământul preșcolar. Criteriile în conformitate cu care s-a realizat evaluarea inteligenţei emoţionale a educatorilor au vizat componentele structurale ale respectivului proces: autoreglarea, conştiinţa de sine, motivaţia, empatia, abilităţile sociale.

The article addresses the issue of assessing the level of emotional intelligence in preschool education. The criteria according to which the evaluation of the emotional intelligence of the educators was performed, aimed at the structural components of the respective process: self-regulation, self-awareness, motivation, empathy, social skills

Cuvinte-cheie
Inteligenţa emoţională, educatori, evaluare, componente structurale, autoreglare, conştiinţa de sine, motivaţie, empatie, abilități sociale,

emotional intelligence, educators, assessment, structural components, self-regulation, Self-awareness, motivation, empathy, social skills