Articolul precedent |
Articolul urmator |
442 55 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 12:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3:612.821.3+37.011.31 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
Physiology. Human and comparative physiology (725) |
SM ISO690:2012 DANACI, Cristina, MÎSLIŢCHI, Valentina. Studiul inteligenței emoționale la cadrele didactice din instituțiile de educație timpurie. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.1, pp. 100-106. ISBN 978-9975-76-398-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. V, nr.1, 2022 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3:612.821.3+37.011.31 | ||||||
Pag. 100-106 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul tratează problema evaluării nivelului inteligenței emoționale la cadrele didactice din învățământul preșcolar. Criteriile în conformitate cu care s-a realizat evaluarea inteligenţei emoţionale a educatorilor au vizat componentele structurale ale respectivului proces: autoreglarea, conştiinţa de sine, motivaţia, empatia, abilităţile sociale. |
||||||
Cuvinte-cheie Inteligenţa emoţională, educatori, evaluare, componente structurale, autoreglare, conştiinţa de sine, motivaţie, empatie, abilități sociale, emotional intelligence, educators, assessment, structural components, self-regulation, Self-awareness, motivation, empathy, social skills |
||||||
|