Continuăm abilitarea profesorilor universitari în dezvoltarea curriculară a educației interculturale
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
213 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-09 11:45
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Continuăm abilitarea profesorilor universitari în dezvoltarea curriculară a educației interculturale . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 2-3(132-133), p. 102. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(132-133) / 2022 / ISSN 1810-6455

Continuăm abilitarea profesorilor universitari în dezvoltarea curriculară a educației interculturale

Continuing to Empower University Professors in the Curricular Development of Intercultural Education


Pag. 102-102

Goraş-Postică Viorica
 
Centrul Educaţional Pro Didactica
 
 
Disponibil în IBN: 1 iulie 2022


Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Continuăm abilitarea profesorilor universitari &icirc;n dezvoltarea curriculară a educației interculturale ">
<meta name="citation_author" content="Goraş-Postică Viorica">
<meta name="citation_publication_date" content="2022/06/27">
<meta name="citation_journal_title" content="Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională">
<meta name="citation_volume" content="132-133">
<meta name="citation_issue" content="2-3">
<meta name="citation_firstpage" content="102">
<meta name="citation_lastpage" content="102">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/102-102_40.pdf">