Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
213 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-09 11:45 |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Continuăm abilitarea profesorilor universitari în dezvoltarea curriculară a educației interculturale . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 2-3(132-133), p. 102. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(132-133) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
Pag. 102-102 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Continuăm abilitarea profesorilor universitari în dezvoltarea curriculară a educației interculturale "> <meta name="citation_author" content="Goraş-Postică Viorica"> <meta name="citation_publication_date" content="2022/06/27"> <meta name="citation_journal_title" content="Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională"> <meta name="citation_volume" content="132-133"> <meta name="citation_issue" content="2-3"> <meta name="citation_firstpage" content="102"> <meta name="citation_lastpage" content="102"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/102-102_40.pdf">