Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
214 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-09 11:45 |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Continuăm abilitarea profesorilor universitari în dezvoltarea curriculară a educației interculturale . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 2-3(132-133), p. 102. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(132-133) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
Pag. 102-102 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Goraş-Postică, V.</dc:creator> <dc:date>2022-06-27</dc:date> <dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 132-133 (2-3) 102-102</dc:source> <dc:title>Continuăm abilitarea profesorilor universitari în dezvoltarea curriculară a educației interculturale </dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>