Continuăm abilitarea profesorilor universitari în dezvoltarea curriculară a educației interculturale
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
214 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-09 11:45
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Continuăm abilitarea profesorilor universitari în dezvoltarea curriculară a educației interculturale . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 2-3(132-133), p. 102. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(132-133) / 2022 / ISSN 1810-6455

Continuăm abilitarea profesorilor universitari în dezvoltarea curriculară a educației interculturale

Continuing to Empower University Professors in the Curricular Development of Intercultural Education


Pag. 102-102

Goraş-Postică Viorica
 
Centrul Educaţional Pro Didactica
 
 
Disponibil în IBN: 1 iulie 2022


Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Goraş-Postică, V.</dc:creator>
<dc:date>2022-06-27</dc:date>
<dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 132-133 (2-3) 102-102</dc:source>
<dc:title>Continuăm abilitarea profesorilor universitari &icirc;n dezvoltarea curriculară a educației interculturale </dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>