Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
212 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-09 11:45 |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Continuăm abilitarea profesorilor universitari în dezvoltarea curriculară a educației interculturale . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 2-3(132-133), p. 102. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(132-133) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
Pag. 102-102 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Goraş-Postică, V.</creatorName> <affiliation>Centrul Educaţional Pro Didactica, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Continuăm abilitarea profesorilor universitari în dezvoltarea curriculară a educației interculturale </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-6455</relatedIdentifier> <dates> <date dateType='Issued'>2022-06-27</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>