Abordarea personajului literar în baza strategiei ERRE
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
336 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-17 09:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.321:37.015.3:82.09 (1)
Kinds of school providing general education (2016)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
Literary criticism. Literary studies (212)
SM ISO690:2012
LAȘCU, Cristina. Abordarea personajului literar în baza strategiei ERRE. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2022, nr. 5(155), pp. 83-86. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6619251
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(155) / 2022 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Abordarea personajului literar în baza strategiei ERRE

The approach of the literary character based on the ERRE strategy

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6619251
CZU: 373.321:37.015.3:82.09

Pag. 83-86

Lașcu Cristina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 9 iunie 2022


Rezumat

În articol este abordat personajul literar prin prisma strategiei ERRE și sunt recomandate mai multe metode care pot fi utilizate în cadrul acesteia. Fiind un instrument al optimizării procesului de învăţământ, strategia face posibilă tratarea diferenţială a elevilor, dar și formarea la aceștia a competențelor vizate în curriculumul la LLR. La caracterizarea personajului literar se revine tot de atâtea ori de câte ori se studiază un text epic sau dramatic și această abilitate permite, pe de o parte, realizarea unei sinteze a ceea ce învață elevii la disciplina LLR și, pe de altă parte, constituie un prilej de valorificare a experieței de viață a elevilor și de aplicare a imaginației lor creatoare.

The article presents the approach of the literary character through the prism of the ERRE strategy and recommends several methods that can be used in it. Being a tool for optimizing the educational process, the strategy makes it possible to treat students differently, but also to train them in the skills covered in the LLR Curriculum. The characterization of the literary character is repeated as many times as an epic or dramatic text is studied and this ability allows, on the one hand, the realization of a synthesis of what students learn in the LLR discipline, on the other hand, it is an opportunity to capitalize on the life experience of students and to apply their creative imagination.

Cuvinte-cheie
strategia ERRE, metode, competențe, personaj literar, caracterizare,

ERRE strategy, Methods, skills, literary character, Characterization