Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
336 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-17 09:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.321:37.015.3:82.09 (1) |
Kinds of school providing general education (2016) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
Literary criticism. Literary studies (212) |
SM ISO690:2012 LAȘCU, Cristina. Abordarea personajului literar în baza strategiei ERRE. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2022, nr. 5(155), pp. 83-86. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6619251 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(155) / 2022 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6619251 | ||||||
CZU: 373.321:37.015.3:82.09 | ||||||
Pag. 83-86 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordat personajul literar prin prisma strategiei ERRE și sunt recomandate mai multe metode care pot fi utilizate în cadrul acesteia. Fiind un instrument al optimizării procesului de învăţământ, strategia face posibilă tratarea diferenţială a elevilor, dar și formarea la aceștia a competențelor vizate în curriculumul la LLR. La caracterizarea personajului literar se revine tot de atâtea ori de câte ori se studiază un text epic sau dramatic și această abilitate permite, pe de o parte, realizarea unei sinteze a ceea ce învață elevii la disciplina LLR și, pe de altă parte, constituie un prilej de valorificare a experieței de viață a elevilor și de aplicare a imaginației lor creatoare. |
||||||
Cuvinte-cheie strategia ERRE, metode, competențe, personaj literar, caracterizare, ERRE strategy, Methods, skills, literary character, Characterization |
||||||
|