Articolul precedent |
Articolul urmator |
286 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-14 22:00 |
SM ISO690:2012 CEAUȘU, Felicia. Provocările educației artistice din România într-o lume globalizată. In: Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan, 2 mai 2016, Bălți. Bălți: Tipografia Indigou Color, 2016, pp. 133-136. ISBN 978-9975-3145-9-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan 2016 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 2 mai 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 133-136 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educaţia în ţările europene este supusă multor cerinţe competitive, care au influenţă asupra organizării şi conţinutului educaţiei artistice. Globalizarea în creştere a adus atât beneficii, cât şi provocări, incluzându-le pe acelea apărute din competiţia internaţională, migraţie şi multiculturalism, progresele în tehnologie şi dezvoltarea economiei cunoaşterii. Sistemul educaţional poate fi privit ca un mijloc de pregătire a copiilor pentru rolul lor într-o lume în continuu nesigură. Şcolile au un rol de jucat în ajutorul oferit tinerilor, de a le dezvolta un sentiment de siguranţă, atât ca indivizi, cât şi ca membri ai diverselor grupuri în societate. Există, de asemenea, o nevoie recunoscută de a încuraja tinerii de a dezvolta o gamă largă de abilităţi şi interese, de a-şi identifica şi hrăni potenţialul şi de a încuraja creativitatea. Aceste dezvoltări supun educaţia artistică unui număr de provocări, aşa cum au fost evidenţiate de dezbateri prin politică şi cercetare. În această lucrare îmi propun să evidențiez provocările lumii globalizate la adresa educației artistice din România. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie artistică, globalizare, curriculum, şcoală, art education, globalization, curriculum, school |
||||||
|