Articolul precedent |
Articolul urmator |
347 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-05-30 13:06 |
SM ISO690:2012 РАКУ, Жанна. Cпецифика организации коммуникативного контакта педагог- студент в образовательном процессе в условиях пандемии. In: Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie, 16 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 44-46. ISBN 978-9975-46-545-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie 2021 | ||||||
Conferința "Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie" Chişinău, Moldova, 16 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 44-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul descrie caracteristicile organizării contactului comunicative între profesor și student în procesul educațional în condițiile pandemiei. Sunt prezentate rezultatele chestionării studenților care au remarcat aspectele pozitive și negative ale procesului educațional online. |
||||||
Cuvinte-cheie proces educaţional, profesor, student, universitate, pandemie, COVID-19, educational process, teacher, students, university, pandemic, COVID-19 |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Racu, J.P.</dc:creator> <dc:date>2021</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul descrie caracteristicile organizării contactului comunicative între profesor și student în procesul educațional în condițiile pandemiei. Sunt prezentate rezultatele chestionării studenților care au remarcat aspectele pozitive și negative ale procesului educațional online.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article is devoted to the discussion of the particularities of the organization of communicative contact between teacher and student in the educational process in the pandemic context. The results of students’ questionnaire which contains the positive and negative aspects of educational process online are presented.</p></dc:description> <dc:source>Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie () 44-46</dc:source> <dc:subject>proces educaţional</dc:subject> <dc:subject>profesor</dc:subject> <dc:subject>student</dc:subject> <dc:subject>universitate</dc:subject> <dc:subject>pandemie</dc:subject> <dc:subject>COVID-19</dc:subject> <dc:subject>educational process</dc:subject> <dc:subject>teacher</dc:subject> <dc:subject>students</dc:subject> <dc:subject>university</dc:subject> <dc:subject>pandemic</dc:subject> <dc:subject>COVID-19</dc:subject> <dc:title>Cпецифика организации коммуникативного контакта педагог- студент в образовательном процессе в условиях пандемии</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>