Articolul precedent |
Articolul urmator |
796 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-16 22:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14:793.3 (1) |
Higher education. Universities. Academic study (2579) |
Recreation. Entertainment. Games. Sport (1700) |
SM ISO690:2012 TALPĂ, Svetlana. Formarea spiritului de continuitate a tradițiilor populare la studenți în procesul de predare-învățare a dansului folcloric. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 332-341. ISBN 978-9975-46-558-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021 | ||||||
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții" Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.14:793.3 | ||||||
Pag. 332-341 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the article, the author aims to argue the need to form the spirit of continuity of popular traditions from students in the process of teaching-learning folk dance. For this purpose, the analytical method of approaching the problem is used, as well as the interdisciplinarity. From the perspective of forming the spirit of continuity of popular traditions is mentioned the methodology of folk dance in the teaching-learning process for students from the Department of Preschool Pedagogy, Physical Education and Dance, Dance specialty. |
||||||
Cuvinte-cheie continuity, tradition, folk dance, student, interdisciplinarity, continuitate, tradiţie, dans folcloric, student, interdisciplinaritate |
||||||
|