Developing preschool creativity through the integrated approach of activities with mathematical content
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
436 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 18:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.036+51 (1)
Kinds of school providing general education (2016)
Mathematics (1657)
SM ISO690:2012
ENACHE, Oana Iuliana, HAHEU-MUNTEANU, Eufrosinia. Dezvoltarea creativităţii preşcolarilor prin abordarea integrată a activităţilor cu conţinut matematic. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 203-223. ISBN 978-9975-46-558-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții"
Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021

Developing preschool creativity through the integrated approach of activities with mathematical content

Dezvoltarea creativităţii preşcolarilor prin abordarea integrată a activităţilor cu conţinut matematic

CZU: 373.2.036+51

Pag. 203-223

Enache Oana Iuliana, Haheu-Munteanu Eufrosinia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

The field of creativity study is a vast one, there are numerous researches in the field. This fact is due to the importance that this characteristic has in the daily life of the individual, in his adaptation to the social changes, reaching the conclusion that, its stimulation, must start early. Valuing the potential of the first years of life, considered the most prolific in creative products, but also the most appropriate in the development of aspects of the child's personality, actions aimed at developing creativity in preschoolers are still welcome and diverse, highlighting the involvement and vision of the applicant. , various aspects of children's lives. The basic form of organizing learning activities is the integrated activities, in which children evolve at their own pace and develop the skills and mental processes necessary to adapt to everyday life. An essential field that leads to a special evolution of them is the Science Field, respectively the activities with mathematical content.

Domeniul studiului creativităţii este unul vast, existând numeroase cercetări în domeniu. Acest fapt se datorează importanţei pe care această caracteristică o are în viaţa cotidiană a individului, în adaptarea sa la schimbările sociale, ajungându-se la concluzia că, stimularea acesteia, trebuie să înceapă de timpuriu. Valorizând potenţialul primilor ani de viaţă, consideraţi cei mai prolifici în produse creative, dar şi cei mai oportuni în dezvoltarea laturilor personalităţii copilului, acţiunile orientate către dezvoltarea creativităţii la preşcolari sunt în continuare binevenite şi diverse, evidenţiind, în funcţie de implicarea şi de viziunea aplicantului, aspecte variate din viaţa copiilor. Forma de organizare de bază a activităţilor de învăţare o constituie activităţile integrate, în cadrul cărora copiii evoluează în ritmul propriu şi îşi dezvoltă abilităţile şi procesele psihice necesare adaptării la viaţa cotidiană. Un domeniu esenţial care conduce la o evoluţie deosebită a acestora este Domeniul Ştiinţe, respectiv activităţile cu conţinut matematic.

Cuvinte-cheie
preschool, creativity, integrated activities, personality, developmen,

preşcolar, creativitate, activități integrate, personalitate, dezvoltare