Theoretical and practical aspects of attrition in foreign language education
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
499 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-28 17:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.1/.2:378.147 (1)
Languages (3301)
Higher education. Universities. Academic study (2669)
SM ISO690:2012
PETRICIUC, Lilia. Theoretical and practical aspects of attrition in foreign language education . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.2, pp. 296-303. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-561-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 23, Vol.2, 2021
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021

Theoretical and practical aspects of attrition in foreign language education

Aspecte teoretico-praxiologice ale uzurii în limbă în învățarea limbilor străine

CZU: 811.1/.2:378.147

Pag. 296-303

Petriciuc Lilia
 
"Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

The present contribution aims at popularizing foreign language attrition by providing a brief overview of what it entails with particular focus on how it may affect language development. The synthesis is based on seminal articles in the field and several hypotheses are discussed as well as the pedagogical implications of the phenomenon, highlighting potential strategies that would lead to language maintenance and development. The conceptual clarifications based on well-grounded theoretical frameworks may serve as guidelines for teachers, course and curricula authors to make their efforts in designing foreign language programs more worthwhile.

Articolul vizează popularizarea conceptului de uzură în limbă străină precizând diverse aspecte ale acestuia și modul în care afectează dezvoltarea competenței de comunicare. Sunt analizate câteva ipoteze precum și implicațiile pedagogice ale fenomenului și se propun strategii didactice care ar asigura menținerea /ameliorarea nivelului de competență de comunicare într-o limbă străină. Clarificările conceptulae în baza de cadre teoretice temeinice ar putea servi drept ghid profesorilor și conceptorilor de piese curriculare și programe lingvistice pentru a optimiza procesul de învățare eficientă a unei limbi străine.

Cuvinte-cheie
attrition, hypotheses, circumstances, Strategies, language proficiency development, language loss, language maintenance,

uitare, ipoteze, condiţii, strategii, dezvoltarea competenței de comunicare, abilităţi, întreţinere