Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-25 19:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111:378.147 (6) |
English language (700) |
Higher education. Universities. Academic study (2669) |
![]() USATÎI, Larisa. Useful strategies in teaching pronunciation . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.2, pp. 304-308. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-561-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 23, Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111:378.147 | ||||||
Pag. 304-308 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol descrie o tipologie a strategiilor didactice ce sunt eficiente la predarea-învăţarea pronunţiei în limba engleză. Pronunţia este învelişul sonor al limbii şi o pronunţare corectă este o măsură a succesului şi un indicator al competenţei de comunicare a vorbitorului. Pentru a fi eficienţi în procesul de învăţare, atât cadrul didactic universitar, cât şi studentul trebuie să posede o gamă largă de strategii generale şi particulare. O strategie didactică este eficientă atunci când antrenează studenții, când se adaptează la particularităţile psihologice ale învăţării, când duce la o învăţare creativă. În contextul problemei de cercetare realizate, am abordat procesul de formare a competenţei fonologice din perspectiva strategiilor expozitive, algoritmice, euristice și comunicative. |
||||||
Cuvinte-cheie strategie, pronunţie, expozitive, algoritmice, euristice, comunicative, strategy, pronunciation, expositive, algorithmic, heuristic, communicative |
||||||
|