Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-12 01:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8 (302) |
Psychology (3516) |
![]() STANCIU, Mirela. Dezvoltarea afectivă a adolescentului, baza atitudinii pozitive, în situații de criză. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 255-258. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p255-258 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021 | ||||||
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice" Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p255-258 | ||||||
CZU: 159.922.8 | ||||||
Pag. 255-258 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Adolescența este vârsta marilor restructurări din punct de vedere afectiv. Este perioada în care se învață emoții, sentimente noi, atitudini față de sine și față de viață. Depinde de familie și școală, dar și de societate, în general, să îi cream adolescentului premisele unei dezvoltări solide, sănătoase, astfel încât el să aibă resursele necesare pentru o bună gestionare a situațiilor de viață și a propriei vieți. |
||||||
Cuvinte-cheie adolescenta, emoţie, adaptare, criză, etc., adolescence, emotion, adaptation, crisis, etc. |
||||||
|