Dezvoltarea afectivă a adolescentului, baza atitudinii pozitive, în situații de criză
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
359 29
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 01:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.8 (295)
Психология (3397)
SM ISO690:2012
STANCIU, Mirela. Dezvoltarea afectivă a adolescentului, baza atitudinii pozitive, în situații de criză. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 255-258. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p255-258
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice"
Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021

Dezvoltarea afectivă a adolescentului, baza atitudinii pozitive, în situații de criză

Dezvoltarea afectivă a adolescentului, baza atitudinii pozitive, în situații de criză

DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p255-258
CZU: 159.922.8

Pag. 255-258

Stanciu Mirela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 aprilie 2022


Rezumat

Adolescența este vârsta marilor restructurări din punct de vedere afectiv. Este perioada în care se învață emoții, sentimente noi, atitudini față de sine și față de viață. Depinde de familie și școală, dar și de societate, în general, să îi cream adolescentului premisele unei dezvoltări solide, sănătoase, astfel încât el să aibă resursele necesare pentru o bună gestionare a situațiilor de viață și a propriei vieți.

Adolescence is the age of great emotional restructuring. It is the period in which one learns emotions, new feelings, attitudes towards oneself and towards life. It depends on the family and the school, but also on the society, in general, to create for the adolescent the premise of a solid healty developement, so that he had the necessary resources for a good management of the life situations and of his own life.

Cuvinte-cheie
adolescenta, emoţie, adaptare, criză, etc.,

adolescence, emotion, adaptation, crisis, etc.