Familia-factor favorizant în predarea online la preșcolari
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
336 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-28 10:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.21:004+37.018.26 (1)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2154)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4303)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4090)
SM ISO690:2012
MEIROȘU, Ionela. Familia-factor favorizant în predarea online la preșcolari. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 259-261. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p259-261
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice"
Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021

Familia-factor favorizant în predarea online la preșcolari

Family – a positive factor contributing to online preschool teaching

DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p259-261
CZU: 373.21:004+37.018.26

Pag. 259-261

Meiroșu Ionela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 21 aprilie 2022


Rezumat

Articolul abordează necesitatea implicării familiei în activitatea de predarea online la nivelul învățământului preșcolar, familia fiind factorul primordial care contribuie la continuitatea educației la acest nivel de vârstă. Lumea în care trăim este tot mai complexă și aduce schimbări majore în educarea și dezvoltarea ființelor umane. Practicile educaționale, de la interacțiune față în față la mediul online, au generat o serie de reflecții cu privire nivelul de pregătire al tuturor actorilor implicați în educație.

The article addresses the need for family involvement in the activity of online teaching at the level of preschool education, the family being the primary factor that contributes to the continuity of education at this age level. The world we live in is increasingly complex and brings major changes in the education and development of human beings. Educational practices from face-to-face interaction to the online environment have generated o number of reflections on the level of training of all actors involved in education.

Cuvinte-cheie
familie, online, învăţământ preşcolar, educaţie.,

family, online, preschool education, education