Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-28 10:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.21:004+37.018.26 (1) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2154) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4303) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4090) |
![]() MEIROȘU, Ionela. Familia-factor favorizant în predarea online la preșcolari. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 259-261. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p259-261 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021 | ||||||
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice" Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p259-261 | ||||||
CZU: 373.21:004+37.018.26 | ||||||
Pag. 259-261 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează necesitatea implicării familiei în activitatea de predarea online la nivelul învățământului preșcolar, familia fiind factorul primordial care contribuie la continuitatea educației la acest nivel de vârstă. Lumea în care trăim este tot mai complexă și aduce schimbări majore în educarea și dezvoltarea ființelor umane. Practicile educaționale, de la interacțiune față în față la mediul online, au generat o serie de reflecții cu privire nivelul de pregătire al tuturor actorilor implicați în educație. |
||||||
Cuvinte-cheie familie, online, învăţământ preşcolar, educaţie., family, online, preschool education, education |
||||||
|