Articolul precedent |
Articolul urmator |
272 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-13 11:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.43:069.12+37.064.1 (2) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3998) |
Музеи. Постоянные выставки (506) |
Общественные проблемы обучения и воспитания. Контакты учебного заведения с учащимися (118) |
SM ISO690:2012 FILIPSKI, Tatiana. Valorificarea educației muzeale a elevilor în cadrul colaborării școală-muzeu-familie- comunitate în contextul crizei pandemice. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 262-267. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p262-267 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021 | ||||||
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice" Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p262-267 | ||||||
CZU: 37.013.43:069.12+37.064.1 | ||||||
Pag. 262-267 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reflectă impactul crizei pandemice asupra procesului de educație muzeală a elevilor și vizează colaborarea instituțiilor de învățământ cu muzeele, familia și comunitatea în această perioadă dificilă pentru întreaga societate. În acest sens, am întocmit mai multe acorduri de colaborare centrate pe optimizarea educației muzeale și a interrelaționării instituțiilor de învățământ-muzeu-familie-comunitate, realizând un program axat pe educația muzeală desfășurat online, în care au fost implicați sistematic și activ elevi, studenți, pedagogi, manageri școlari, specialiști din diverse domenii de activitate și părinți. În urma evaluării activităților de educație muzeală, am observat că toți actorii implicați au manifestat interes evident pentru cunoașterea patrimoniului național și universal, apreciind la nivel înalt programul și parteneriatul realizat. |
||||||
Cuvinte-cheie muzeu, educaţie muzeală, valori, patrimoniu muzeal, familie, elev, instituţie de învăţământ, criză pandemică., museum, museum education, values, museum heritage, family, student, educational institution, pandemic crisis. |
||||||
|