Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
372 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 19:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
165+165.9:37 (1) |
Logic. Epistemology. Theory of knowledge. Methodology of logic (152) |
Education (14334) |
SM ISO690:2012 BOROZAN, Maia, ȚURCAN-BALŢAT, Lilia. Abordări gnoseologice ale cunoașterii teoretice în pedagogie. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 1(27), pp. 95-102. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v27i1.95-102 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(27) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v27i1.95-102 | ||||||
CZU: 165+165.9:37 | ||||||
Pag. 95-102 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă sintetic interpretări gnoseologice ale cunoașterii științifice în contextul cyberspațiului educațional, care generează obținerea unor cunoștințe exacte importante pentru consolidarea nucleului epistemic tare al pedagogiei. Conținutul articolului include reflecții filosofice ale cercetătorilor cu valoare gnoseologică privind teoria cunoașterii, frecvența abordării problematicii managementului cunoașterii în societatea informațională și caracteristici ale metodologiei complexe de cercetare cu specificitate pedagogică, ce constituie argumente privind importanța cercetării aprofundate a fenomenelor educației |
||||||
Cuvinte-cheie gnoseologie, pedagogie, cunoaștere științifică și inovatoare, managementul cunoaşterii, inovarea cunoștințelor științifice, gnoseology, pedagogy, scientific and innovative knowledge, Knowledge Management, innovation of scientific knowledge |
||||||
|