Articolul precedent |
Articolul urmator |
234 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-25 11:32 |
SM ISO690:2012 SÎRBU, Irina. Film and video-making activities in teaching English. In: Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice, 30 aprilie 2009, Cahul. Cahul: Tipografia Centrografic SRL, 2009, Vol.1, pp. 85-95. ISBN 978-9975-914-16-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice Vol.1, 2009 |
||||||
Conferința ""Totalizare a activităţii de cercetare a cadrelor didactice" Cahul, Moldova, 30 aprilie 2009 | ||||||
|
||||||
Pag. 85-95 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Realizarea cu succes a procesului instructiv-educativ şcolar şi universitar depinde în mare măsură de abilităţile cadrelor didactice de a trezi în elevii şi studenţii acestora dorinţa de cunoaştere, de a-i învăţa să-şi descopere potenţialul, de a-şi diversifica şi perfecţiona metodele şi tehnicile de predare. Pentru a transforma procesul de predare-învăţare în unul calitativ, interesant şi productiv şi pentru a satisface necesităţile cognitive a elevului şi a studentului modern cunoscător de recentele inovaţii tehnice, acest articol se axează pe cercetarea avantajelor şi dezavantajelor utilizării filmului în procesul de studiere a limbii engleze, pe criteriile de selectare a filmelor ce merită vizionate în timpul orelor de limbă engleză, pe selectarea şi planificarea tehnicilor de lucru cu filmul în dependenţă de tema şi etapa lecţiei, de particularităţile de vârstă a elevilor sau studenţilor şi de nivelul de posedare a limbii engleze. Cercetarea dată vizează de asemenea încurajarea utilizării camerei de luat vederi, transformînd astfel studenţii în subiecţi activi al educaţiei capabili de a descoperi, de a crea, de a se autoevalua, de a analiza, de a compara şi de a se perfecţiona. |
||||||
|