Implementarea metodei proiectelor în condițiile învățământului simultan
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
190 0
SM ISO690:2012
BRIŢCHI, Aliona. Implementarea metodei proiectelor în condițiile învățământului simultan. In: Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar: Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Arte, 29 octombrie 2015, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 85-91. ISBN 978-9975-132-45-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar 2015
Conferința "Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar"
Bălți, Moldova, 29 octombrie 2015

Implementarea metodei proiectelor în condițiile învățământului simultan


Pag. 85-91

Briţchi Aliona
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 1 februarie 2022


Rezumat

In this article the problem is investigated as a method of organizing learning through project development core competencies for effective assimilation of knowledge of pupils in simultaneous teaching.

Cerif XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'>
<cfResPubl>
<cfResPublId>ibn-ResPubl-149387</cfResPublId>
<cfResPublDate>2015</cfResPublDate>
<cfStartPage>85</cfStartPage>
<cfISBN>978-9975-132-45-9</cfISBN>
<cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/149387</cfURI>
<cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Implementarea metodei proiectelor &icirc;n condițiile &icirc;nvățăm&acirc;ntului simultan</cfTitle>
<cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>In this article the problem is investigated as a method of organizing learning through project development core competencies for effective assimilation of knowledge of pupils in simultaneous teaching.</p></cfAbstr>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2015T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId>
<cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2015T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfPers_ResPubl>
<cfPersId>ibn-person-46906</cfPersId>
<cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2015T24:00:00</cfStartDate>
</cfPers_ResPubl>
</cfResPubl>
<cfPers>
<cfPersId>ibn-Pers-46906</cfPersId>
<cfPersName_Pers>
<cfPersNameId>ibn-PersName-46906-2</cfPersNameId>
<cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId>
<cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2015T24:00:00</cfStartDate>
<cfFamilyNames>Briţchi</cfFamilyNames>
<cfFirstNames>Aliona</cfFirstNames>
</cfPersName_Pers>
</cfPers>
</CERIF>