Procesul de formare a elementelor de cultură teatrală: între semiotica semnificării şi cea a comunicării
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
215 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-03 12:30
SM ISO690:2012
BEJAN, Angela. Procesul de formare a elementelor de cultură teatrală: între semiotica semnificării şi cea a comunicării. In: Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar: Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Arte, 29 octombrie 2015, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 74-84. ISBN 978-9975-132-45-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar 2015
Conferința "Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar"
Bălți, Moldova, 29 octombrie 2015

Procesul de formare a elementelor de cultură teatrală: între semiotica semnificării şi cea a comunicării


Pag. 74-84

Bejan Angela
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 1 februarie 2022


Rezumat

The present article deals with the possibility and the advantages of the semiotic approach of the formation of the elements of theatrical culture given by the very essence of the theatrical culture phenomenon. Understood as the realization of certain possibilities of culture manifestation, stored in nature or in human condition, in form of certain cultural virtualities, the element of theatrical culture already contains latently the premises of its methodological improvement in the educational process. On the one hand, the theatrical art is approached as a semiotic act in a paradigm of semiotics of signification, but, on the other hand, the educational process is performed in the key of a semiotics of communication.