Articolul precedent |
Articolul urmator |
462 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 15:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:376 (5) |
Kinds of school providing general education (2016) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (606) |
SM ISO690:2012 VASIAN, Tatiana. Educația incluzivă timpurie: provocări și perspective de dezvoltare. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 241-246. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2:376 | ||||||
Pag. 241-246 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de faţă relevă semnificaţia mediului educaţional pentru dezvoltarea şi incluziunea socială a copiilor cu cerințe educaționale speciale (CES). Sunt analizate necesităţile sistemului de educaţie timpurie în parcursul său de transformare în unul incluziv, cu evidenţierea direcţiilor majore de acţiune: identificarea si evaluarea timpurie a riscurilor, oferirea condiţiilor de mediu care să stimuleze efectiv dezvoltarea tuturor copiilor, oferirea de sprijin cadrelor didactice în activitatea cu copiii cu CES. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie timpurie, educație incluzivă, cerinţe educaţionale speciale, mediu educațional incluziv., early education, inclusive education, special educational needs, inclusive learning environment |
||||||
|