Principiul activismului – normă de reglementare a investigațiilor pedagogice
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
390 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 19:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.012:37.064.2 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4067)
Social problems. Human contacts, relationships (121)
SM ISO690:2012
PANICO, Vasile. Principiul activismului – normă de reglementare a investigațiilor pedagogice. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 336-340. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în fața noilor provocări
Vol.1, 2021
Conferința "Educația în fața noilor provocări"
Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021

Principiul activismului – normă de reglementare a investigațiilor pedagogice

CZU: 37.012:37.064.2

Pag. 336-340

Panico Vasile
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 27 ianuarie 2022


Rezumat

Articolul abordează esența și unele mijloace de aplicare a principiului activismului în cercetările pedagogice. Principiul activismului reglementează și orientează activitatea pedagogului cercetător spre modificarea pozitivă a fenomenelor educaționale pentru a depista însușirile, relațiile/raporturile de valoare teoretică și practică. Fenomenele educaționale permanent sunt însoțite de un sistem de raporturi: relații de interdependență; relații condiționate subiectiv și raporturi autonome.

The article addresses the essence and some means of applying the principle of activism inpedagogical research. The principle of activism regulates and orients the activity of the research pedagogue towards the positive modification of the educational phenomena in order to detect the properties, the relations / relations of theoretical and practical value.Permanent educational phenomena are accompanied by a system of relationships: interdependent relationships; subjectively conditioned relationshipsand autonomous relationships.

Cuvinte-cheie
principiul activismului, relații educaționale, aplicarea principiului activismului în cercetările pedagogice.,

activism principle, educational relations, application of activism principle in pedagogical research.