Articolul precedent |
Articolul urmator |
393 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 19:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.012:37.064.2 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4090) |
Общественные проблемы обучения и воспитания. Контакты учебного заведения с учащимися (121) |
SM ISO690:2012 PANICO, Vasile. Principiul activismului – normă de reglementare a investigațiilor pedagogice. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 336-340. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.012:37.064.2 | ||||||
Pag. 336-340 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează esența și unele mijloace de aplicare a principiului activismului în cercetările pedagogice. Principiul activismului reglementează și orientează activitatea pedagogului cercetător spre modificarea pozitivă a fenomenelor educaționale pentru a depista însușirile, relațiile/raporturile de valoare teoretică și practică. Fenomenele educaționale permanent sunt însoțite de un sistem de raporturi: relații de interdependență; relații condiționate subiectiv și raporturi autonome. |
||||||
Cuvinte-cheie principiul activismului, relații educaționale, aplicarea principiului activismului în cercetările pedagogice., activism principle, educational relations, application of activism principle in pedagogical research. |
||||||
|