Învățarea adulților: priorități și expectante
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
279 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-28 17:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374.71 (16)
Education and training out of school. Further education (211)
SM ISO690:2012
LAŞCU, Lilia. Învățarea adulților: priorități și expectante. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 55-61. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în fața noilor provocări
Vol.1, 2021
Conferința "Educația în fața noilor provocări"
Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021

Învățarea adulților: priorități și expectante

CZU: 374.71

Pag. 55-61

Laşcu Lilia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 26 ianuarie 2022


Rezumat

Articolul dat abordează problema învățării adulților prin prisma priorităților și expectanțelor. În acest context, sunt elucidate principiile specifice educaţiei la vârsta adultă și prezentate caracteristicile esențiale ale fenomenului studiat.

This article addresses the issue of adult learning in terms of priorities and expectations. In this context, the specific principles of adult education are elucidated and the essential characteristics of the studied phenomenon are presented.t.

Cuvinte-cheie
învăţare, adulţi, învățarea adulților, experienţă, autoformare, etc,

learning, adults, adult learning, Experience, self-education, etc.