Rolul formării continue a profesorului de educație muzicală în activitatea de cercetare
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
292 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-03 20:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.14+371.124:78 (1)
Education (14269)
Music (1808)
SM ISO690:2012
HÎNCU, Ionela. Rolul formării continue a profesorului de educație muzicală în activitatea de cercetare. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 51-55. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în fața noilor provocări
Vol.1, 2021
Conferința "Educația în fața noilor provocări"
Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021

Rolul formării continue a profesorului de educație muzicală în activitatea de cercetare

CZU: 371.14+371.124:78

Pag. 51-55

Hîncu Ionela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 26 ianuarie 2022


Rezumat

Una din problemele cheie ale pedagogiei muzicale contemporane este: Cum se desfășoară și activează în condiţiile actuale disciplina şcolară „Educaţia muzicală?”, Cum este organizată şi întrucât de eficient se realizează educaţia muzicală a tinerei generaţii? În acest sens, practica şcolară demonstrează că nivelul de dezvoltare profesională a profesorilor de educație muzicală lasă de dorit. De obicei, profesorii de educație muzicală au competențe profunde în domeniul muzical, însă pregătirea lor ca şi pedagog nu este suficient de complexă. Astfel, profesorii nu pot aduce până la conştiinţa şi înţelegerea elevilor materia preconizată pentru studiu, iar competențele vaste şi abilităţile rămân nevalorificate în procesul predării.

One of the key issues in contemporary music pedagogy is: How is the school discipline „Music Education" conducted and active in the present conditions, how is the music education of the young generation organized and how effectively is it carried out? In this respect, school practice shows that the level of professional development of music education teachers leaves much to be desired. Usually, music education teachers have a deep knowledge of music, but their training as teachers is not comprehensive enough. Thus, teachers are unable to bring to the students' awareness and understanding the subject matter intended for study, and extensive knowledge and skills remain unvalued in the teaching process.

Cuvinte-cheie
profesor, educaţie muzicală, formare continuă, competențe,

teacher, musical education, Continuous training, abilities