Articolul precedent |
Articolul urmator |
292 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-03 20:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.14+371.124:78 (1) |
Education (14269) |
Music (1808) |
SM ISO690:2012 HÎNCU, Ionela. Rolul formării continue a profesorului de educație muzicală în activitatea de cercetare. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 51-55. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.14+371.124:78 | ||||||
Pag. 51-55 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Una din problemele cheie ale pedagogiei muzicale contemporane este: Cum se desfășoară și activează în condiţiile actuale disciplina şcolară „Educaţia muzicală?”, Cum este organizată şi întrucât de eficient se realizează educaţia muzicală a tinerei generaţii? În acest sens, practica şcolară demonstrează că nivelul de dezvoltare profesională a profesorilor de educație muzicală lasă de dorit. De obicei, profesorii de educație muzicală au competențe profunde în domeniul muzical, însă pregătirea lor ca şi pedagog nu este suficient de complexă. Astfel, profesorii nu pot aduce până la conştiinţa şi înţelegerea elevilor materia preconizată pentru studiu, iar competențele vaste şi abilităţile rămân nevalorificate în procesul predării. |
||||||
Cuvinte-cheie profesor, educaţie muzicală, formare continuă, competențe, teacher, musical education, Continuous training, abilities |
||||||
|