Articolul precedent |
Articolul urmator |
443 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 16:51 |
SM ISO690:2012 GRUNZU, Tatiana, CHIRIAC, Lilia. Rolul cercetărilor de marketing în circuitul economic al întreprinderii. In: Competitiveness and sustainable development : in the context of European integration, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2021, Chişinău. Chișinău: 2021, Editia 3, pp. 201-206. ISBN 978-9975-45-739-2 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Competitiveness and sustainable development Editia 3, 2021 |
||||||
Conferința "Competitiveness and sustainable development " 3, Chişinău, Moldova, 4-5 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
JEL: M31 | ||||||
Pag. 201-206 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În actualul peisaj economico-social marcat de creșterea complexității pieței și de profunde transformări, ce au loc în procesul de producție, în viață și în societate la toate meridianele și latitudinile globului, cercetările de marketing îndeplinesc un rol esențial. Datorită asigurării cu informațiile necesare pentru a desfășura o activitate profitabilă în condițiile de competitivitate, unitățile economice reușesc să devină receptive la semnalele și cerințele mediului extern, să dispună de o înaltă capacitate de adaptare la schimbări și de flexibilitate în mecanismul de circuit economic. |
||||||
Cuvinte-cheie cercetări de marketing, activitate profitabilă, investigare, circuit economic, activitate comercială, organizarea activităților de marketing, complexitatea pieței, acțiuni de implementare, produs, preţ, distribuţie, consumator, mix promoțional, inovaţie, marketing research, profitable activity, investigation, economic circuit, commercial activity, organization of marketing activities, market complexity, implementation action, product price, distribution, consumer, promotional mix, innovation. |
||||||
|