The role of research merketing in the economic circuit of the enterprise
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
426 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 16:51
SM ISO690:2012
GRUNZU, Tatiana, CHIRIAC, Lilia. Rolul cercetărilor de marketing în circuitul economic al întreprinderii. In: Competitiveness and sustainable development : in the context of European integration, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2021, Chişinău. Chișinău: 2021, Editia 3, pp. 201-206. ISBN 978-9975-45-739-2 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Competitiveness and sustainable development
Editia 3, 2021
Conferința "Competitiveness and sustainable development "
3, Chişinău, Moldova, 4-5 noiembrie 2021

The role of research merketing in the economic circuit of the enterprise

Rolul cercetărilor de marketing în circuitul economic al întreprinderii

JEL: M31

Pag. 201-206

Grunzu Tatiana, Chiriac Lilia
 
Technical University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 9 decembrie 2021


Rezumat

În actualul peisaj economico-social marcat de creșterea complexității pieței și de profunde transformări, ce au loc în procesul de producție, în viață și în societate la toate meridianele și latitudinile globului, cercetările de marketing îndeplinesc un rol esențial. Datorită asigurării cu informațiile necesare pentru a desfășura o activitate profitabilă în condițiile de competitivitate, unitățile economice reușesc să devină receptive la semnalele și cerințele mediului extern, să dispună de o înaltă capacitate de adaptare la schimbări și de flexibilitate în mecanismul de circuit economic.

In the current economic and social landscape marked by the increase of market complexity and profound transformations, which take place in the production process, in life and in society at all meridians and latitudes of the globe, marketing research plays an essential role. Due to the provision of the necessary information to carry out a profitable activity in the conditions of competitiveness, the economic units manage to become receptive to the signals and requirements of the external environment, to have a high capacity to adapt to changes and flexibility in the economic circuit mechanism.

Cuvinte-cheie
cercetări de marketing, activitate profitabilă, investigare, circuit economic, activitate comercială, organizarea activităților de marketing, complexitatea pieței, acțiuni de implementare, produs, preţ, distribuţie, consumator, mix promoțional, inovaţie,

marketing research, profitable activity, investigation, economic circuit, commercial activity, organization of marketing activities, market complexity, implementation action, product price, distribution, consumer, promotional mix, innovation.