Articolul precedent |
Articolul urmator |
448 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 13:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.7:373.3 (5) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4036) |
Psychology (3483) |
Kinds of school providing general education (2097) |
SM ISO690:2012 STICI, Alina. Perspectiva psihologiei moderne asupra învățării la vârsta școlară mica. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 353-358. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.922.7:373.3 | ||||||
Pag. 353-358 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul tratează problema asigurării învățării de calitate în învățământul primar. În lucrare sunt prezentate diverse viziuni ale cercetătorilor cu privire la mecanismele învățării; sunt precizate contextele, condițiile interne și externe ce asigură producerea învățării la vârsta școlară mică. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, tipuri de învățare, condiții de eficientizare a învățării, vârsta școlară mică, education, types of learning improvement, low age |
||||||
|