Perspectiva psihologiei moderne asupra învățării la vârsta școlară mica
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
448 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-19 13:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+159.922.7:373.3 (5)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4036)
Psychology (3483)
Kinds of school providing general education (2097)
SM ISO690:2012
STICI, Alina. Perspectiva psihologiei moderne asupra învățării la vârsta școlară mica. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 353-358. ISBN 978-9975-76-361-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2021
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021

Perspectiva psihologiei moderne asupra învățării la vârsta școlară mica

CZU: 37.015.3+159.922.7:373.3

Pag. 353-358

Stici Alina
 
Liceul Teoretic „Gheorghe Asachi“, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2021


Rezumat

Articolul tratează problema asigurării învățării de calitate în învățământul primar. În lucrare sunt prezentate diverse viziuni ale cercetătorilor cu privire la mecanismele învățării; sunt precizate contextele, condițiile interne și externe ce asigură producerea învățării la vârsta școlară mică.

This article deals with the problem of providing high-quality education in primary school. It presents researchers, points of view concerning the mechanism of teaching, as well as the contexts, the internal and external conditions that provide education at a low age.

Cuvinte-cheie
învăţare, tipuri de învățare, condiții de eficientizare a învățării, vârsta școlară mică,

education, types of learning improvement, low age