Cross-Cultural Approach in Teaching Business English
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
351 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-27 20:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:81'243 (3)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4076)
Linguistics and languages (5176)
SM ISO690:2012
BOLGARI, Natalia. Cross-Cultural Approach in Teaching Business English. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 6, 6 decembrie 2019, Bălți. Bălţi: Tipografia Indigo Color, 2020, Ediţia 6, pp. 75-86. ISBN 878-9975-3382-8-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediţia 6, 2020
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, conferinţă ştiinţifică"
6, Bălți, Moldova, 6 decembrie 2019

Cross-Cultural Approach in Teaching Business English

CZU: 37.016.046:81'243

Pag. 75-86

Bolgari Natalia
 
Academy of Economic Studies of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 17 noiembrie 2021


Rezumat

Articolul abordează dimensiunea interculturală în procesul de predare a limbilor străine, accentul fiind pe predarea limbii engleze de afaceri. De asemenea, se caracterizează activitățile ce urmează a fi aplicate de către profesorii de limbi străine în practicile lor, astfel încât să-și orienteze predarea mai mult spre dezvoltarea competenței comunicative interculturale, scopul final fiind pregătirea unui interlocutor internațional. Prin urmare, abordarea interculturală contribuie la dezvoltarea abilităților de gândire critică a studenților și aplicarea lor în procesul unor negocieri internaționale, păstrîndu-și identitățile sale sociale.

Cuvinte-cheie
cross-cultural approach, English Language Teaching, cross-cultural dimension, intercultural communicative competence, intercultural awareness, intercultural sensitivity and intercultural adroitness, essay, project, portfolio