Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-27 20:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:81'243 (3) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4076) |
Linguistics and languages (5176) |
![]() BOLGARI, Natalia. Cross-Cultural Approach in Teaching Business English. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 6, 6 decembrie 2019, Bălți. Bălţi: Tipografia Indigo Color, 2020, Ediţia 6, pp. 75-86. ISBN 878-9975-3382-8-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediţia 6, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, conferinţă ştiinţifică" 6, Bălți, Moldova, 6 decembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:81'243 | ||||||
Pag. 75-86 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează dimensiunea interculturală în procesul de predare a limbilor străine, accentul fiind pe predarea limbii engleze de afaceri. De asemenea, se caracterizează activitățile ce urmează a fi aplicate de către profesorii de limbi străine în practicile lor, astfel încât să-și orienteze predarea mai mult spre dezvoltarea competenței comunicative interculturale, scopul final fiind pregătirea unui interlocutor internațional. Prin urmare, abordarea interculturală contribuie la dezvoltarea abilităților de gândire critică a studenților și aplicarea lor în procesul unor negocieri internaționale, păstrîndu-și identitățile sale sociale. |
||||||
Cuvinte-cheie cross-cultural approach, English Language Teaching, cross-cultural dimension, intercultural communicative competence, intercultural awareness, intercultural sensitivity and intercultural adroitness, essay, project, portfolio |
||||||
|