Rolul soluțiilor fără pilot în introducerea noțiunii de derivată
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
516 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-23 11:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
519.237.8:528 (1)
Probability. Mathematical statistics (81)
Geodesy. Surveying. Photogrammetry. Remote sensing. Cartography (112)
SM ISO690:2012
AFANAS, Dorin, SUMAN, Marcela. Rolul soluțiilor fără pilot în introducerea noțiunii de derivată. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 56-60. ISBN 978-9975-76-357-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.1, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Rolul soluțiilor fără pilot în introducerea noțiunii de derivată

CZU: 519.237.8:528

Pag. 56-60

Afanas Dorin, Suman Marcela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 11 noiembrie 2021


Rezumat

Putem afirma cu certitudine că progresul tehnologic al senzorilor și apariția unui număr tot mai mare de soluții fără pilot vor putea satisface necesitățile învățământului STEAM (știință, tehnologie, inginerie, artă și matematică) din Republica Moldova de a obține performanțe calitative prin astfel de aparate de zbor fără pilot la bord. Din aceste motive, trebuie să cunoaștem utilitatea și beneficiile acestor aparate pentru a fi în avangarda tehnologiilor moderne legate de cercetare și învățământ. Aparatele de zbor fără pilot la bord prezintă beneficii pentru majoritatea sectoarelor de activitate și cu adevărat pot fi platforme excelente pentru cercetare și învățământ. Multe sisteme de drone sunt surse complet deschise, care ne permit accesul la descifrarea codului sursei și la documentare. Aceasta înseamnă că putem învăța cum funcționează lucrurile într-un mod foarte practic. În acest articol se abordează problema aferentă introducerii noțiunilor în cadrul disciplinei analiza matematică: limita unei funcții într-un punct, creșterea argumentului și creșterea funcției, derivata unei funcții într-un punct prin intermediul aparatelor de zbor fără pilot.

We can say with certainty that the technological progress of sensors and the emergence of an increasing number of unmanned solutions will be able to meet the needs of STEAM education (science, technology, engineering, art and mathematics) in the Republic of Moldova to achieve qualitative performance through such devices. unmanned flight on board. For these reasons, we need to know the usefulness and benefits of these devices to be at the forefront of modern technologies related to research and education. Unmanned aircraft on board have benefits for most industries and can truly be excellent platforms for research and education. Many drone systems are fully open source, allowing us access to deciphering source code and documentation. This means that we can learn how things work in a very practical way. This article addresses the issue of introducing notions in the discipline of mathematical analysis: the limit of a function at a point, the increase of the argument and the increase of the function, derived from a function at a point by means of unmanned aerial vehicles.

Cuvinte-cheie
limită, creştere, argument, funcţie, derivata, aparat de zbor fără pilot,

Limit, Increase, argument, function, derivative, unmanned aerial vehicle.